andas

Måste bara skriva av mig lite. Det är så fruktansvärt mycket ångest nu. Rädd för att äta flr mycket och rädd för att äta för lite.
Rädd för att min i princip förändrade livsstil ska göra att jag RUSAR upp i vikt. Har nu inte varit på ett träningspass på gymmet på över två veckor. Yogade två gånger förra veckan. Nu promenerar jag bara, ca en timme om dagen. Känner inte riktigt att jag klarar av att sluta upp med det nu när ångesten står mig upp i halsen. Ständigt.
Har iaf gått från att leva på kvarg, bönor, grönsaker och gröt, därutöver cirkus noll kolhydrater till att äta frukost, lunch, middag plus minst två mellanmål om dagen. Och i den kosten ingår mackor, ost, ris, potatis och såser. Herregud. Känner mig stundtals som världens bästa och stundtals som världens svagaste och äckligaste människa. Försöker övertyga mig själv om att det bör vara mer den bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0