heja.. heja.. heja..

Ja. Jävla ångest. Det känns som om allt går för fort just nu. Med maten, sätter mig i situationer jag egentligen inte klarar av. Vill ta det i små steg, just för att undvika att det blir platt fall och pannkaka av allt, som förra gången.
Det är SÅ svårt att ha så otroligt mycket mat omkring sig hela tiden. Ligger och försöker planera morgondagens mat men det blir kaos i huvidet direkt. Kan inte sortera upp det. Får hetsätningskänslan om att bara vilja trycka i mig allt på en och samma gång, så är det problemet löst!
Äh, den här ångesten. Kan inte tänka klart och logiskt. Går bara efter känslan. Och känslan idag är tjockis-känslor vilket säger mig att jag ätit för mycket av fel saker.
Har småsmakat på godisar (kan aldrig tillåta mig att liksom ta en godis och äta upp, men att smaka en liten bit av typ allt ska tydligen vara okej, trots att det leder till enorm ångest efteråt. Det är sådant här jag VET att jag egentligen bör hålla mig undan ifrån, eftersom det kan förstöra hela dagar för mig. Men ändå.. just där i stunden tänker jag verkligen inte längre än tungan räcker.) och småsmakat på kakor och lite ostkaka och lite sill och lite smått där och där. Total kaos i huvudet! Känns som om jag gått upp typ fyra kilo på några dagar, pga så mycket småätande. Det här med bufféer är inte riktigt min grej än.

Vilket jätteoppepigt inlägg! Men ja, jag kämpar på. Det är bara så svårt att förstå vad som är vettigt och inte ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0