Saker jag ser fram emot:

1. komma in på dagvården för att kunna få jobba bort min ångest i en miljö där det finns förståelse för den sen ska jag
2. njuta av våren och sitta på uteserveringar och fika smulpaj med vaniljsås (som jag verkligen älskade innan jag började trixa med mitt huvud)
3. kanske ta några öl på kvällen med mina vänner som jag kan umgås med avslappnat utan att känna att jag har något att dölja
4. sen går vi ut i aprilnatten och dansar tills vi får skoskav, då tar vi av oss skorna och dansar barfota natten ut och dansar hem. Somnar i en ormhög i en stor säng och när vi vaknar nästa morgon
5. bakar vi scones som vi äter med marmelad och ost och dricker iskall mjölk till det.

Och inget annat i hela världen oroar.


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej, hur e de med dig? har följt din blogg men aldrig kommenterat. hur länge har du varit sjuk? fått hjälp?

Massa kramar :)

2010-12-29 @ 08:02:21
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Taack vad roligt att höra :D

jag går på öppenvård, dvs jag pratar med behandlare 1 gång i veckan och tar vikt osv.. sen träffar jag dietister, läkare, sjukgymnast osv ibland också.

Jadu sen jag började följa matschema mår jag otorligt mkt bättre :Djag är gladare, socialare aa mer som den "gamla" camilla :D folk säger också till mig att jag börjar bli som jag var förut till sättet och det är så roligt att höra :D

Hur mår du nu? Hur ser ett matschema ut för dig? dricker du nd?



Massa kramar

2010-12-30 @ 08:05:40
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0