lördag sjätte november

FY vad svårt det ska vara att söappna av med mig själv, hemma. Tänkte ha en riktig myshelg med bara mig själv med ångesten och stressen finns där inne och gnager gnager. Lagade kycklingfärssås (HUR GOD SOM HELST) med makaroner förut. Alltså så länge jag står upp i alla stress och press så har jag hur lätt för mig som helst att föra mat till munnen, att smaka att knapra att ta från skåpet osv. Så fort jag sätter mig ner, har lagt upp en poertion bestående av en dl makaroner och kanske lika mycket sås så får jag ångest. Känner mig jätteäcklig som äter och klarar ej av att äta makaronerna. Okej, om det vore så väl. Men sen fortsätter jag ju ändå att äta från skåpen. Blir så äcklad av mig själv, känns som att det enda sättet att komma framåt på något sätt är att börja förbjuda mig själv från både att äta stående, och från vissa livsmedel (som tex godis).
:((
Varför gick jag till köket nyss och tryckte i mig frukt, nötter och kvarg, ha? Blä blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0