måndag

Ja, jag vet inte. Jag mår egentligen ganska bra idag, men då finns den där rösten där som inte riktigt vill tillåta mig att må bra. Det är nog den biten jag måste jobba på mest: att tillåta mig saker! Som att äta, njuta, vila, sova, bara vara, le, skratta, ha kul, ha tråkigt, leva.

Kämpar hårt för att äta varm mat en gång om dagen, annars blir det bara massa massa småät. Vilket i längden bara ger mig mer ångest och definitivt större ökar på riskerna att hetsäta. Är så himla himla avundsjuk på alla som kan äta sex mål mat om dagen, enligt matschemat, jag har kvar det fortfarande. Sitter i ryggraden. Men jag kan verkligen inte förmå mig, just nu tror jag helt ärligt att jag fuckat upp min ämnesomsättning till den grad att jag skulle RUSA upp i vikt om jag började äta enligt schemat. (obs: är normalviktig!)
normal
viktig
normalt
viktig
vikt
normal
norm
e
norm

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det är inget negativt med att vara normalviktig vännen, du ska hålla fast i din vikt så gått det går och stå emot tankarna. <3 Viktnedgång gör ingen lyckligare, inte ens som redan är normalviktig och vacker iallafall. <3

2010-11-09 @ 14:05:33
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0