onsdag

Blir bara svårare och svårare att äta varm mat. Hallå! Vad är det med mig?
Älskar mat, varm mat. Varifrån ska jag hitta lunget till att kunna äta det, och njuta? Är så himla sugen. På MAT. Inte bara massa kall skit. Hur gör ni för att hitta lugn kring måltiderna?

Idag var jag hos en klasskompis (!) och åt pannkakor (!!) med grädde och sylt (!!!). Det var väldigt jobbigt, väldigt, men, kunde njuta lite. Och vara lite stolt. Lite.

Det känns så konstigt med den här bloggen, eftersom jag inte ens på den senaste tiden erkänt för mig själv hur jobbigt det är med maten. Har bara hört från mitt eget håll att "du äter ändå bara för mycket". Har liksom inte orkat ta tag i tänkandet. Och så ser jag vad jag skrive här, och känner mig som världens löjligaste människa. För jag tycker det, att det är så himla dumt att inte ens våga äta mat. Hur löjligt som helst. Jag vet ju bättre, jag är ju för smart för det här. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0