lite ljusare tankar

Efter den.. ja, inte alltför roliga gårdagen, peppade jag upp mig själv och tillbringade kvällen till att planera lite av mina närmaste dagar. Så skrev ett matschema jag ska försöka hålla, plus att jag skrev ner en lång lista på saker jag kan göra om dagarna och filmer jag vill se.

Tiden och mättnaden efter frukost tycker jag är förskräckligt jobbig att handskas med, därför bestämde jag mig för att sysselsätta mig med något = åka in till stan. Bort från mat, kylskåp och datorer! Så förmiddagen har jag tillbringat med att låna massa böcker, filmer och spontanshoppat för 1500 kr på H&M. Oj oj! Jag som inbillat (försöker inbilla) mig själv att jag inte gillar att shoppa, heeeeeheeeee.
När jag kom hem lagade jag lunch. Som bestod av utmaningslunch! Pasta! Har inte lagat pasta till mig själv sedan.. jag minns inte när. Gjorde en curry/kycklingröra till, det var verkligen HUR gott som helst. Så många smaker jag glömt av. Tycker fortfarande det är läskigt när saker smakar så gott, är så rädd för att få alldeles för stor aptit, liksom. Att jag ska börja äta äta äta och inte kunna stoppa mig.
Är lite osäker på pasta portioner dock, om man äter tex tagliatelle, eller spagetti, hur mycket är en "normalportion" ungefär?

Puss!


Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ tack gumman för ditt sötd, de behövs, fick inte så roligt besked idag tyvörr :/

Hur har de gått för dig idag vännen?



Kroppskännedomskursen verkar jättebra, idag var de mest introduktion osv om vad de kommer handla om och lite så men nästa vecka ska vi börja mer med övningar :) tror det blir bra! de e på äs enheten :) har ni något sådant att gå på?

pussar

2011-02-02 @ 19:43:03
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Cilla

sv: Jo, jag går estet musik :)

2011-02-03 @ 13:26:14
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0