solig söndag

Idag skiner solen och jag har hållt humöret uppe! Ångestfyllt men det är bara att stå ut. Lyssnar på hög musik och pysslar i rummet, lättare när man håller igång med något både psykiskt och fysiskt. Längtar som en tok till vår och sommar! Känner på mig att det kommer bli en riktigt skön sommar för mig, att jag ska ägna den åt att må bra. Det är så underbart när jag känner en längtan av att leva, att träffa folk, att åka bort, vara social.. Längtan är en bra början, sen ska jag göra det till verklighet också!
Puss på er, hoppas ni har en bra söndag.

Ikväll börjar big brother föresten, jag måste kolla, trots att jag försöker inbilla mig att jag hatar såna dokusåpor, haha! Ska ni se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0