heja mig!

Är HELT SLUT! Shit, skulle nog kunna somna här och nu. Allt är så intensivt nu, jag har hur många bollar som helst i luften och jag vet att själv att jag fortfarande är mycket dålig på att hantera stress.
Fast, maten går BRA, om jag får säga det själv! Har klarat av att äta två varma mål mat om dagen nu i snart tre veckor. Heja mig! I höstan åt jag knappt ett. Hallå, framsteg! Fattar inte hur jag pallade, i höstas. Jag märkes direkt skillnad på koncentration och ork i knopp och kropp av att äta bra lunch tex. Dock tar det vääääldigt mycket tid och ork. Lite för mycket. Man ska inte behöva planera och laga och fundera hela sin vakna tid (den som inte går åt till skolan). Är fortfarande i stadiet där jag tvingar mig själv till att äta, och försöker få mig själv att inse att jag FÅR äta, och framförallt: att jag BEHÖVER det. Inga lätta grejer.

Ikväll åt jag tortilla-pizza med kycklingfärs och mögelost (ost!!) plus diverse godsaker på. Det var verkligen HUR GOTT SOM HELST. Ska göra det imorgon igen.

Funderar faktiskt på att lägga mig, inom typ en halvtimma. Jag vill sova!
Lovar att bli bättre på att blogga så snart tiden och orken inte tryter såhär.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0