heja mig!

SÅ himla bra klarade jag att äta både frukost lunch middag plus mellanmål idag. Är grymt nöjd med mig själv. Sedan, att de sista timmarna efter middagen blev lite upp och ner, det tänker jag faktiskt förtränga för en stund. För jag satte resten av dagen så klockrent. Jag KAN. Såhär bra som jag ätit idag har jag inte gjort på kanske.. tre år? Stackars tre åren.

Är dock sjukt nervös inför att åka hem, eller bort från hem, eller hur man nu ska se det. Åker imorgon bitti. Tillbaka till det egna, det lilla, det så instängda. Det som jag ska ändra.
Var ute på en promenad idag i solen och två minus och det kändes som om våren var på väg, jag kände värmen och ljuset och det doftade friskt och lite bensin. Kände hur jag fylldes med energi, hur mycket jag såg fram emot att leva, att göra saker, att vara fri. Fina fina känslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0