huvudvärk

Godmorgon!

Åh, känner sån himla ångest i kroppen idag. Dagen har inte börjat bra, men nu ska jag vända det här. Jag vet ju varför jag känner mig uppstressad: framtiden är så oviss, jag är rädd för att rusa upp i vikt innan jag kommer in på behandling, rädd för att de ska tycka att jag inte är tillräckligt sjuk (jag vet att dessa tankar antagligen är top 1 av tänkta tankar av folk som ska behandlas för ätstörningar, men det KÄNNS verkligen så. att dessutom blivit lovad vård i vecka ett, för att sedan fått det uppskjutet till vecka sju-åtta får ju inte mig att känna att mina problem är bland de viktigaste att ta tag i direkt..). Det är bra att jag vet varför. Men jag behöver inte hantera stressen på det sättet jag gör. Det gör ju verkligen inget bättre! Och det vet jag, egentligen.

För att vända den här dagen har jag tänkt baka bullar idag faktiskt. Kanelbullar! Kanske vaniljbullar också. Själv föredrar jag oftast vaniljbullar framför kanelbullar. Eller, näää, är det en ordentlig fyllning i kanelbullarna så är de svårslagna!

Latero, puss!

Kommentarer
Postat av: camilla

åå både kanelbullar och vaniljbullar e ju smaskens, du får göra hälften av varje? :D



Ja de känns ruskigt jobbigt att öka matschemat men samtidigt vet jag att jag förr eller senare måste! varför vänta?



haha jaa yoga va skoj, första gången jag var på det :)

Vad ska du göra mer än o baka idag? kraam

2011-01-31 @ 10:16:09
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0