sjukis

Hej!

Har sovit tio timmar i natt, men är ändå heöt sjukt. Fattar inte. Har dessutom halsont och huvudont, så fick bli hemma från skolan idag. Orkade verkligen inte.
Genast uppstår alla dumma tankar om att jag skulle vara lat, att "tänk hur mycket mer du skulle rört på dig om du åkte till skolan", "gud vad du är svag, det handlar inte om ork det handlar om vilja" och "SÅ sjuk är du inte, ett träningspass borde du palla!". Men NEJ, har börjat inse mer och mer vilka jävliga tankar jag har. VARFÖR skulle jag inte kunna få vila, om jag är trött? Är det något fel på det?
Nej. Det är inte okej att träna när man är sjuk, inte alls.

Startade med en bra frukost iallafall, har köpt hem müsli igen för första gången på länge länge. Har inte kunnat ha det hemma för det är väldigt triggande för mina hetsätningar. Men nu känner jag att det funkar ganska bra. Det kan stå där och se fint ut i burken (det är musli med hjärt-flingor i!). Och med fil, kanel och banan blir det mums!

Ska försöka ta tag i lite nyttigheter iallafall, inte bara ligga här och tänka på mat!
Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja ketchup är bäst :D

Hur ofta hetsäter du ? :/ läste igenom din hostoria :/ det svåraste är nog att acceptera att man själv är sjuk tror jag och det är grymt bra att du gjort det. Men du går inte på någon behadnling va?



Kramar

2011-01-05 @ 11:45:10
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0