uppdrag: utmaning!

Föresten, för att försöka vända mig själv till peppsidan kan jag komma med uppdragsmål nummer två för året:
Äta b&j!

Lite smittad av övriga bloggvärlden kanske? Hihi. Nä men, har faktiskt velat testa i flera år. Förra gången jag var på viktuppgång minns jag att jag testade någon Hägendasz, men eftersom glass har varit något jag hetsat väldigt mycket under tiden då jag hetade mycket (fanns det glass i frysen var jag på det först liksom) så har det blivit en väldigt jobbig grej. Smakade faktiskt för första gången b&j i höstas, när min pojkvän tyckte vi skulle lyxa till det. Då köpte vi en mangosorbet och någon som nog var nästan bara chokladig, liksom. Smakade mycket, hur gott som helst! Vågade dock bara smaka ett par skedar. (Töntigt, jag vet! Det var ju tom jag som betalat båda! Men pojkvänner var väl nöjd som fick två hela burkar att mumsa på, haha.)

Så, vilken smak ska man börja med? Åhhh så svårt!


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja rutiner är skönt att ha :)



Åå tycker du ska smaka bakde alaska :D min absoluta favvo, dock har jag inte smakt så många men :P



åå jobbigt men de kommer släppa ju mer du vågar äta och utmana dig, tro mig :) ska du sjukskriva dig?

Men jag tror verkligen att det är het rätt att bara fokusera på dig själv ett tag nu och verkligen bli frisk, det finns ju inga genvägar!

hoppas verkligen att du kan bli mer öppen för dina föräldrar för det är enromt viktigt att ha bra stöd :)

Min syster är helt underbar! hon är en stor sporre för mig att fortsätta kämpa verkligen. Hon finns alltid där för mig. Jag berättar allt för henne och hon tröstar mig alltid när jag är ledsen. Hon är verkligen guld värd :D har du några syskon?



Åå kul :) vad brukade du dansa förr?

aa friidrott, älskade det. Höjdhopp var den gren jag höll på med :D tävlade du någongång?



Morgonkram hihi :D

2011-01-19 @ 08:45:08
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0