varning för: ett lite deppigt inlägg

Åh, blir så ledsen på mig själv. Gav efter för ångesten och oron i min kropp. Bläää, usch och fy och blä. Nu känner jag mig inte alls peppig längre. Bara uppgiven och ledsen. Jag står så jävla still och stampar, stampar stampar stampar. Varje dag jag går till skolan känns som en onödig dag. För jag känner, samtidigt som jag får ut så mycket av att vara där, att det är något jag inte kommer kunna slutföra. Inte om jag ska kunna må bra.
Förlåt för depp-inlägg. Men jag blir så trött på mig själv. Visst, det ÄR framsteg att jag infört regelbundna måltider. Men jag kanske skulle ta en titt på måltidernas innehåll också, och dess storlek. Är det konstigt att jag hetsäter?
Jag har svar på alla frågor själv. Kanske skulle ta och sluta ha andledning till att ställa dem över huvud taget.


Kommentarer
Postat av: camilla

Hetsäter du ofta? jag förstår hur det känns när man är depp men det gäller att inte ge efter nu, du hgar kommit så långt och du vill ju bli frisk eller hur? jag har ju haft några deppdagar nu det sista men idag börjar det släppa, det gäller att stå ut för det blir bättre jag lovar dig.

Aaa jag är så underbart tacksam för allt stöd jag får hemifrån, får du bra stöd? :)



Åå min favorit tecknade är nog lilla sjöjungfrun, jag var galen i det som liten..satt alltid och såg på det när det gick på disneydags:P



Åå dansar du? haha åå idrottsgalan var ganska bra tycker jag, vad tyckte du?:D

Kramis

2011-01-18 @ 09:05:13
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0