heja!

Idag vill jag tacka mig själv!! Efter veckor av depp depp och ännu mer depp, och en måndag som var den tungaste och gråaste på länge, så känner jag nu, såhär vid ett på eftermiddag att OKEJ jag har hetsätit idag men NEJ att spy är inte ett alternativ och det finns inget jag kan göra i just denna stund förutom att acceptera och stå ut med känslan. Börjar närma mig punkten där jag inser att det inte finns några snabba lösningar. Den tillfälliga tillfredsställelsen är inte mer värd än en långvarig tillfredsställelse. Så nu tar jag på mig en klänning, sminkar mig och åker in till stan för att handla med mamma. Det är vår ute!! 
Puss!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men YES!! Fy fan, vad bra du är. :)

2011-03-15 @ 17:33:40
URL: http://moietmonmonstre.blogg.se/
Postat av: camilla

Du är ju skitgrym gumman :D

Bra med mackan :) hoppas du kommer känna skillnad nu :)



Haha joo han ser bra ut men inte som hugh grant :P

Joo ja bor ca 1,5 timme med tåg från gbg :D var bor du? :D

Hoppas du får en kanondag <3<3

2011-03-17 @ 09:48:38
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Matilda

Tack för att du säger att jag är fin och har styrkan som krävs.. :) Bäst med SCÄ? Hm. De kan sin sak. Och deras upplägg är bra; lär dig äta först, så att du kan ta in terapihjälpen sen. De går såklart in i varandra, men de fokuserar mycket på att stötta en att följa matschemat i början. Kombinationen psykologer, dietister och läkare på samma ställe är bra. Vi har samtalsterapi, gruppterapi, bildterapi, mindfulness och yoga, och jag gillar utbudet för varje vecka är det någon av grejerna som verkligen, verkligen känns bra. Det finns så många sätt att få utlopp för känslor och tankar där! Upplägget med att folk tas in löpande är bra, vi är på olika veckor allihopa. Tjejerna i min grupp är fantastiska och stöttande.



Just det! Din fråga var vad som är bäst. Det bästa är att det fungerar. Det gör verkligen det.



När får du börja din behandling?



Kramar

2011-03-19 @ 23:52:49
URL: http://moietmonmonstre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0