ibland är det fint i magen

wow vad glad jag känner mig just nu. wow vad vacker tina nordlund är på fotbollsgalan.
tror verkligen jag börjat känna mer. dock är mina känslor inte helt rationella eller logiska
har under dagen haft ångest som fått mig att skrika. sen hetsåt jag och kräktes. kräktes i nyktert tillstånd för första gången på sju veckor. och jag kunde knappt bry mig mindre.
sen har jag tränat. och nu är jag glad. trött. men allt är fint, världen är fin. känner också verkligen ett sug av att kunna leva. att få ha en sysselsättning. göra något. orka. jag vill. skaffa mig en vardag.
ska ändå ta en sömntablett så att jag får sova, i natt låg jag vaken alldeles för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0