lurdag

mmm. ja. vet inte vad jag ska skriva.
har varit hemma ensam i tre nätter och fyra dagar. nyttigt men skitjobbigt eftersom det fått mig att inse hur skör jag är och hur lätt jag hamnar i mitt gamla beteende. det känns så konstigt. efter att kunnat tänka och planera någorlunda kring måltiderna den senaste månaden, var det som om någon knäppte med ett finger och jag stod tillbka på ruta ett helt handfallen. har haft svårt att planer och svårt att hålla mig till planeringen och har hetsat och spytt (under påverkan av alkohol) och har liksom inte hunnit stanna upp en enda gång. hatar mig själv och känner mig fetfetfet och jag kommer aldrig bli smal.
idag kom mina föräldrar hem och mamma såg mig i linne och sa att jag blivit smalare på den senaste tiden. "nä, det har jag nog inte.. jag vet inte." sa jag och började prata om annat. jag har inte blivit smalare. kanske lite lite lite under de senaste månaderna, pga att jag tränat bra. men smal? ha! ha. ha. ha.

har ingen aptit men trycker ändå i mig saker. vet inte hur jag ska tänka. hur jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0