när du går sönder kanske du får vila

nästan varje dag nu för tiden tänker jag "men herregud, hur länge ska min kropp orka? HUR orkar den? när kommer den säga pang bom stopp!!?"
nyss kom jag på mig själv med att på något sätt verkligen längta efter att den ska göra det. så att jag SLIPPER tvångsträna, svälta mig själv och trixa med maten.

och sen, men herregud. jag hörde du sjukt dumt det låter? jag önskar att min kropp ska ge upp, för då är det tillåtet för mig att vila?
det är ju helt sjukt. ja. det är sjukt. jävla ätstörningsmonsterssjukt. jag hatar dig. fuck you. jag måste väl för fan vila INNAN jag förstör min kropp. jag vill ju egentligen verkligen inte alls förstöra min kropp. jag är livrädd för att förstöra min kropp. jag vill ju ORKA LEVA. fuck you fuck you fuck you jävla monster. det är inte du som bestämmer.

Kommentarer
Postat av: tanketrassel & stjärnfall.

Vad är värt med att bli smal om man inte orkar leva? Så tänker jag allid. <3

2012-11-11 @ 22:42:00
URL: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0