noll

vill gråta. har inte kräkts på snart tre (!!!!!!!!!!!) veckor. är så jävla stolt. samtidigt kan jag plötsligt äta så lite som jag alltid strävar efter. maten smakar inte ens gott. allt är bara ångest omkring den. äter alldeles för lite och tränar varje dag men vikten står likt förbannat stilla på mina äckliga kilon. folk som äter betydligt mer än mig rasar i vikt och tränar inte alls. jag tränar hårt. vet att det inte är bra när man äter så lite som jag gör. men vågar inte sluta, eftersom jag står STILL i vikt när jag tränar hårt varje dag och äter så lite som jag gör nu. vad skulle då hända med min vikt om jag INTE tränade och åt? tänker hat-tankar mot mig själv och min kropp. orkar inte. vill sova. vill få äta. vill orka. vill leva. vill inte leva. vill vara smal. vill känna mig värd maten. jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: tanketrassel & stjärnfall.

re. jag har inte läst hela än. men snart. ♥ den verkar bra så länge. får mig att tänka.

2012-10-18 @ 11:46:22
URL: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0