vad är det för fel på mig?

kul start på dagen. not.
köpte igår en digital våg. vägde mig imorse före frukost och vågen visar två kilo mer än den "ickedigitala". har sån jäkla ångest, självhat.
jag tränar VARJE dag, äter inte ens hälften av mitt kaloribehov, kräks inte alls ofta längre och ändå går jag inte ner i vikt.
kan inte sova om nätterna för hungern river i min kropp. är alltid hungrig. kan inte slappna av.
vad är det för fel på min kropp? hur mycket jag än läser om äta och träna så är summan av kardemumman alltid att om du hamnar på ett underskott av kalorier efter dagens in & uttag så ska du gå ner i vikt.
jag gör inte det.
jag gör inte det.
jag gör inte det.
JAG GÖR INTE DET.

jag har inget liv.
allt kretsar kring maten och träningen.
och inte ens där når jag resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0