ett litet liv

kommer jag någonsin kunna bli frisk på riktigt? de två senaste veckorna har, enligt mig (?), varit två riktigt bra veckor. två riktigt bra veckor innebär i mitt nutida liv att jag bara kräkt kanske fyra gånger, att jag inte fått tid och chanser till att hetsäta, att jag tappat ca två-tre kilor och att mina fickor och väskor varit fyllda med diverse mat som jag lyckats smuggla undan under måltider. DET är bra dagar för mig. för ätstörningen? vart finns jag? kommer jag någonsin kunna leva PÅ RIKTIGT? det värsta är att jag utåt sett antagligen verkar så frisk, jag tar en muffins för att det ska se bra ut, alla tror att jag äter men den hamnar i fickan. jag manipulerar. jag mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0