dag 1: vem är jag?

vem är jag? jag är tjugotre år.
bor i en mellanstor svensk stad.
just nu hemma hos mina föräldrar (flyttade hem igen i samband med mina förra behandling, och nu är jag i princip "förbjuden" att flytta hemifrån (herregud låter som en kriminell) innan jag har en sysselsättning eller plan, eftersom både mina föräldrar + behandlare vet att den största anledningen till att jag vill flytta är att jag inte vill påverka min familj med mina hetsätningar etc.)
älskar egentligen allt som har med teater dans musik ord litteratur att göra, men har väldigt svårt att koncentrera mig på det och lägga ner tid på det.
har alltid haft många och stora framtidplaner men ätstörningen har börjat kväva dem, sakta men säkert.

Kommentarer
Postat av: They may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

Åh vad kul att du hänger på!

2013-01-19 @ 12:42:35
URL: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0