mjam

hittade den här listan hos fina deerheart, så jag tänkte att den snor jag! egentligen hatar jag både såna här listor och såna här bloggar. men sen hatar jag ju mig själv också, så när allt är komplext kan jag lika gärna löpa linan ut och vara precis allt sånt där som jag hatar.

Dag 1: Vem är jag?
Dag 2: Min barndom ur ett viktperspektiv
Dag 3: Mina
"ursäkter"
Dag 4: Hur tillät jag mig bli så här stor?
Dag 5: Min
självkänsla
Dag 6: Mitt förhållande till mat
Dag 7: Mitt förhållande till
godis/snacks
Dag 8: Motion tidigare i livet
Dag 9: Motion idag
Dag 9:
Motion i framtiden
Dag 10: Mina försök till viktnedgång
Dag 11: Människor
som har hjälpt
Dag 12: Människor som har stjälpt
Dag 13: Sjukdomar
kopplade med övervikten
Dag 14: 10 saker du inte visste om mig
Dag 15:
Mina mål
Dag 16: Min metod
Dag 17: Mina förebilder
Dag 18: Hur jag
hanterar motgångar
Dag 19: Lycka
Dag 20: Kläder
Dag 21: Drömmar
Dag
22: Vad jag saknar
Dag 23: Det här är jag bra på
Dag 24: Rädslor
Dag
25: Belöningar
Dag 26: Bloggar jag läser
Dag 27: Ett recept
Dag 28:
Ätstörningar
Dag 29: Det här är jag stolt över
Dag 30: Min framtid

Kommentarer
Postat av: They may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

Ska bli kul att läsa!

2013-01-20 @ 02:57:10
URL: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0